Предстоящи събития

Анкета

Резултати:

Одобрявам текста и музиката :
59% Complete (success)
Не одобрявам текста и музиката :
20% Complete (success)
Не мога да преценя :
21% Complete (success)
1. Одобрявате ли текста и музиката на ХИМН НА ГРАД ТВЪРДИЦА?

ОЦУИГ

Дата на публикуване: 15.10.2019 14:23
ОБЩИНСКИ ЦЕНТЪР ЗА УСЛУГИ И ИНФОРМАЦИЯ НА ГРАЖДАНИТЕ
ТЕЛ.0454/44113
 
Х А Р Т А
 
НА   КЛИЕНТА
 
ОБЩИ ПОЛОЖЕНИЯ

 

Хартата на клиента на административни услуги се създава на основа Стратегията за модернизиране на държавната администрация – от присъединяване към интегриране, приета с Решение № 465 на Министерски съвет от 09.07.2002 г. и Планът за изпълнение на Стратегията за модернизиране на държавната администрация – от присъединяване към интегриране, приет с Решение № 671 на Министерски съвет от 2003 г.

 

Общинската администрация подпомага кмета при осъществяване на правомощията му, осигурява технически дейността му и извършва дейности по административното обслужване на гражданите и юридическите лица.

 

Общинска администрация Твърдица работи по внедряването на Система за управление на качеството по смисъла на Европейския стандарт БДС ЕN ISO 9001:2000. като се   стреми, да постигне подобрение на дейността си и да спечели доверието и уважението на своите клиенти.

 

Предлагаме на Вашето внимание настоящата Харта на клиента и стандарти за административно обслужване. Основните цели, които си поставяме, са:

  • подобряване достъпа до услуги, като подробно Ви информираме за Вашите права, за това откъде и как можете да получите съответните административни услуги;
  • постигане на високо качество на предоставяните услуги, като намалим личните Ви разходи и време за получаването им и осигурим добро отношение и желание за съдействие от страна на служителите, които Ви обслужват;
  • постигане на прозрачност и отзивчивост, като Ви осигурим възможност за комуникация с любезни и добре информирани служители по време на целия процес на административното обслужване;
  • да Ви насърчим да изказвате мнението си за получаваните от Вас услуги.
  • намаляване възможностите за корупция, както и възможностите за обвинения в корупция.

Стратегически цели на административното обслужване в Общинската администрация – Твърдица:

 

  1. Открито общуване и осигуряване на пълна и точна информация по достъпен и отзивчив начин на потребителите на административни услуги относно предоставяните от администрацията услуги и сроковете за тяхното изпълнение и улесняване и насърчаване достъпа до услуги чрез различни канали.
  2. Съвместна работа с други организации за предоставяне на усъвършенствани, комплексни услуги съобразени с изискванията на потребителите.
  3. Изграждане на комуникационна връзка между администрацията и потребителите на услуги за отчитане на техните мнения и оплаквания и създаване на система за измерване удовлетвореността на клиентите.
  4. Постоянно усъвършенстване и подобряване качеството на работа при административното обслужване.

За постигането на тези цели ние се задължаваме:

  • да се държим професионално и да се отнасяме с уважение и търпение към всеки от Вас;
  • да спазваме принципите на равнопоставеност към всички клиенти;
  • да бъдем коректни с Вас като предложим оптимално решение за вашия проблем;
  • да Ви предоставяме ясна, лесно разбираема, пълна и точна информация чрез различни комуникационни средства и по начин, удовлетворяващ Вашите потребности;
  • да предоставяме исканите от Вас услуги в съответствие с нашите стандарти на обслужване;
  • да спазваме конфиденциалност относно Вашите запитвания и жалби;
  • да Ви осигурим ясен, широко разгласен и лесно достъпен начин да предоставяте Вашите мнения, коментари, похвали и оплаквания от качеството на административното обслужване;
  • да довеждаме до Вашето знание резултатите от анализа на нашата работа;
  • да Ви се извиним при допусната неточност или загуба на време, възникнала от наша страна при обслужването Ви.

В замяна, очакваме от Вас:

  • да се отнасяте с уважение към служителите, които Ви обслужват и да не проявявате агресивно поведение;
  • да бъдете внимателни и търпеливи към останалите ни клиенти;
  • да се отнасяте с доверие към възможностите, които ви дават предоставените услуги или информация;
  • да предоставяте пълна и точна информация, необходима за предоставянето на съответната услуга;
  • да изразявате свободно Вашите мнения, предложения и коментари, за да подобрим качеството на услугите, които Ви предоставяме.

Вие можете да се свържете с нас и да получите информация по следните начини:

  • като ни посетите или ни пишете на адреса на общината - гр. Твърдица, пл. "Свобода " № 1
  • можете да оставите Вашите писмени мнения, предложения и въпроси в кутията в   ОЦУИ в сградата на общинската администрация
  • може да използвате и телефоните на общината чрез централата 0454/2311
  • информация можете да получавате всеки работен ден от 08.30 до 17.00 часа в
  • Общинския център за услуги и информация на гражданите.
  • Списък на извършваните от нас административни услуги, необходимите документи, дължимите такси можете видите на таблата в ОЦУИ пл.   “Свобода” №1, в   сградата   на   пл. “Свобода” № 5,   звената за   предоставяне на   административни   услуги по населените   места и на интернет страницата на Общината на адрес: www.tvarditsa.org

Ако клиентите имат оплаквания, ние искаме да знаем за това. Процедурата ни е ясна и лесно достъпна.

 

По жалба срещу незаконни или неправилни, или пораждащи съмнение за корупция действия или бездействия на служители от администрацията, ще се извърши проверка и ще отговорим писмено в едномесечен срок. Ако не можем да отговорим в посочения срок, писмено ще уведомим жалбоподателя за причините или необходимите допълнителни действия, както и за окончателния срок за отговор.

Важно е да се знае:

  • Анонимни сигнали и оплаквания не се разглеждат, освен в случаите, когато поставеният проблем застрашава здравето и сигурността на гражданите;
  • Общинска администрация си запазва правото да не дава отговор на въпроси, сигнали, жалби и оплаквания, които съдържат нецензурни изрази, немотивирани обидни изказвания, уронващи престижа на институцията;
  • Общинска администрация няма право да дава отговор на въпроси, свързани със защита на личните данни и класифицираната информация;

Всички стандарти на административното обслужване са нормативно регламентирани от закони и подзаконови нормативни актове, както и от Наредби, приети от Общинския съвет - Твърдица. С тях можете да се запознаете в Интернет-страницата на общината или да получите на хартиен носител от ОЦУИ срещу съответната такса.


Разплащане на местни данъци и такси

ePay.bg
EasyPay
Български пощи